úterý 6. května 2014

Rozhodnutí



Pro mne asi nejhorší bylo se rozhodnout, jestli na operaci jít nebo se smířit s brýlemi. Moje dioptrie -1 a -1,5 nebyly zas tak velké ale chyběl mi v pohledu na svět určitý komfort.
Jelikož rád jezdím na kole tak tam mě ta myšlenka poprvé napadla, když se mi často rosily brýle a já neviděl na cestu, dalším podnětem bylo to, že jsem si odřel úplně nové sklo (plastové s antireflexní a proti-rosící úpravou).

Stále mi vrtalo hlavou, jestli ano nebo ne a když tak jakou operaci, jak to bude bolestivé, kolik to bude stát, jaká omezení to bude mít v dalším životě, ... procházel jsem diskuze, kde jsem hledal jakou operaci zvolit a další a další informace.
Nakonec jsem si na FB přečetl velmi zajímavé a pozitivní hodnocení mojí známé, která psala, že byla na operaci, že to trochu bolelo, ale podstatné je, že vidí. Byla spokojená a operaci podstoupila v ZIRISu ve Vsetíně. Hned jsem tam volal a objednal se. Za týden tam jdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat